Fia

Ny månad, å den sista för i år.
 
Godmorgon mina vänner 
 
Idag är en av de dagarna som barn har längtat efter, åtminstone gjorde mina det.
 
Första lucköppningen på årets julkalender. 
 
Måste erkänna att min yngste son var inte mycket för att se på tv kalendern. 
 
Nä, det här var det mer farmor och farfar som vill se den och "lånade" sonen ibland för att säja att de såg den för barnbarnet skull.
 
😄😄😄
 
Idag tycker jag det är lite charmigt att de gjorde så.
Sonen älskade att vara hos dom,leka, pyssla och fika.
Å det bästa av allt ,han fick en choklad kalender...mums!
Tänk vad tiden går fort. 
 
Idag tänkte jag börja med att lägga ut en bild på nåt "juligt", å sen fortsätta varje dag.
En julkalender för er som läser här.
Är det sen nån som vill haka på i kommentarerna med en bild så är skoj.
 
Ha en skön och bra 1 december. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress